Cedeo-erkenning

In het laatste kwartaal van 2020 heeft Cedeo een Klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd onder de klanten van LinQue Consult. Alle ondervraagde klanten blijken zowel bij coaching als maatwerk tevreden tot zeer tevreden te zijn. Een score van 100%! Dat betekent dat onze Cedeo-erkenning voor coaching en maatwerk voor de komende 2 jaar wederom is toegekend.

Het Klanttevredenheidsonderzoek wordt iedere twee jaar uitgevoerd door Cedeo als onafhankelijke certificerende organisatie. Cedeo bevraagt klanten over de kwaliteit, continuïteit en klantgerichtheid van onze diensten. Voor de zesde keer op rij hebben wij een ‘zeer goed’ beoordeling gekregen.

Enkel highlights uit de rapportage van Cedeo zijn:

‘Ze zijn zeker flexibel, met name bij de overschakeling van fysiek naar online contact in verband met de coronaregels.’

‘Hij had ervaring in het onderwijs, was heel enthousiast en betrokken en had een hoge mate van kennis. Hij wist het ook goed over te brengen en de mensen in beweging te brengen.’

‘Ook buiten de trajecten bellen en mailen ze en maken we afspraken om gewoon even te sparren.’

‘Het is afgerond met een goed eindgesprek. Daarin zijn ook nog de leerdoelen benoemd”

‘Hij was heel plezierig om mee samen te werken en hij wist ons goed scherp te houden op het onderwijsmodel.’

‘Vooral in de teambuilding wisten ze de vinger op de zere plek te leggen en mensen zich daar bewust van te maken.’

‘Het is een training die wij regelmatig als interne training door hen laten verzorgen en we zijn altijd heel tevreden over de uitvoering. Daarin wordt gewerkt aan de kennis, de competenties en het zelfvertrouwen van de deelnemers.’

‘Ik vond hem heel prettig en rustig. Hij was in staat om de twijfels weg te nemen en mij te pushen om stappen te maken.’

 

De gehele rapportage kunt u hier lezen.